هیچ کس..

L♥vely girls

دیووونه های مجازی

↑← هیچ کس بی کس نیست..♀

اما دمش گرم اونی که با هر کس نیست!!! ♀ →

 



نظرات شما عزیزان:

ابنبات چوبی
ساعت22:04---23 خرداد 1394
راستی من ادرس وبمو عوض کردم دوباره تشریف بیارید وبم

خودتونم اپ کنید دیه تبلااااااااااا
میدونید از کی اپ نکردید؟؟
پاسخ:chashm azizam.net nadashtam


ابنبات چوبی
ساعت20:58---17 خرداد 1394
__________ (█)▓(█)___ _(█)▓(█)
_________( █)▓▓▓(█)_( █)▓▓▓(█)
_________( █)▓▓▓▓(█)▓ ▓▓▓▓(█)
__________ _(█)▓▓▓▓▓▓ ▓▓▓(█)
__________ ___(█)▓▓▓▓ ▓▓(█)
__________ ______(█)▓ ▓(█)
__________ _________( █)
__(▒)▒(▒)_ __(▒)▒(▒)_ __(█)
_(▒)▒▒(▒)_ (▒)▒▒▒(▒)_ __(█)
_(▒)▒▒▒▒(▒ )▒▒▒(▒)___ __(█)
__(▒)▒▒▒▒▒ ▒▒▒(▒)____ _(█)
____(▒)▒▒▒ ▒▒(▒)_____ _(█)
______(▒)▒ ▒(▒)______ (█)
_________( ▒)______(█ )
__________ (▒)___(█)
__________ __(▒)_(█) ♥
__________ __(▒)(█)_▒ ▒▒▒▒
____█████_ _(▒)_▒▒▒▒▒ ▒▒
___███.███ _(▒)_▒|_●_ ●_|▒
__██_*_* _██(▒)__ \__•__/
__██__♥__█ █(▒)_█▲:●: ▲█¦█
___██___██ _(▒)-███¥█ ██_¦██
_██___Y___ ██"-_███¥█ ██_¦██
_▒▒▓▓▓▓▓▓▒ ▒██▒▒█¥██_ _██
_▒▒_▓▓▓▓▓▒ ▒_▒▒ ██¥██___██
__▒▒_▓░▓__ ▒▒▒▒███¥██ ___██
____▓▓▓▓▓▓ _____███¥█ ██_▒▒
___▓▓▓▓▓▓▓ ____●●●●●● ●●●
__▓▓▓▓_▓▓▓ ____██████ ██
_▓▓▓▓__▓▓▓ ___████_██ ██
_▓▓▓___▓▓▓ ___████_██ ██
_▓▓▓___▓▓▓ __████__██ ██
_▓▓▓___▓▓▓ _████___██ ██
_▓▓▓___▓▓▓ _████___██ ██
_▓▓____▓▓_ _████___██ ███
--██_█__██ _█▓▓▓"▓__▓ ▓▓_▓


مرسی که به وبم سر زدید بوووووووووس
پاسخ:ey jaaaaan.mrc eshgham


мἷṩṩ ẓᾄђʀᾄ
ساعت18:06---18 ارديبهشت 1394
בلـ‗__‗ـم میخواב باروטּ بباره
برم زیر باروטּ بـבوטּ چتـ‗__‗ـر .....تنـ‗__‗ـها ....
زیر باروטּ گریه کنم.....بغضـ‗__‗ـامو بشڪنم ....
בاב بزنـ‗__‗ـم خوבمو خالـ‗__‗ـے کنم ...
خیس آب بشم ..خیـ‗__‗ـس خیـ‗__‗ـس آسموטּ رو نگـ‗__‗ـاه کنم
یڪـ‗__‗ـم آروم شم ..

سلام خوبین؟وبتون معرکه اسسسس
خوشم ازش میاد عالیه
دوس داشتی بهم سر بزن
مرسی
پاسخ:salam,mamnon azizam,hatman


ƬƜƠ ԼƠƔЄƦƧ
ساعت14:34---15 ارديبهشت 1394

ديگــــــه ظَرفيتـــــ دوس دُختر دوس پِسرا و آبجي دآدآشا تَمومـــــ شُده
هَمه زَدَنـــــــــ تو كآره مآمآن بـــابآ...هـه


ƬƜƠ ԼƠƔЄƦƧ
ساعت11:37---29 فروردين 1394
تو با اون بخواب .........من با قرص خواب

ابنبات
ساعت18:33---22 فروردين 1394
راستی من ازدواج کردممممممممم
بخاطر همین دیر اومدم

دیرز روز من بود نامردا تبریک نگفتید بهم
پاسخ:Ooooh,mobaraaaake:)


اراگل
ساعت14:39---12 فروردين 1394
✘☜مـَــــــرام؟؟؟☞✘
✘☜هـِــــــه!!☞…. ✘
✘☜دیـــدی بیـــــار بـــَـرام☞✘ یه ﺑﺎﺯﯼ ﻫﺴﺖ …
ﻻﻣﺼﺐ ﺧﯿﻠﯽ ﻃﺮﻓﺪﺍﺭ ﺩﺍﺭﻩ!
ﻻﺷﯽ ﺑﺎﺯﯼ !!!…….


reza
ساعت12:52---2 اسفند 1393
عکس خیلی جالبیه
پاسخ: :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






tags:
جمعه 1 اسفند 1393برچسب:, | 15:11 | ELHAM & NADIA |
Shik Them